Skönt!

Nu har jag & min bästa vän i alla fall äntligen varit  & tränat, hur skönt som helst! :D Gick jätte fort idag & det var jätte skönt :) inte jobbigt heller, precis som det ska vara, helt enkelt ;D

Egentligen borde jag sitta & plugga nu, men vart ska jag få den energin till? eller orken & lusten? Jag kan inte hitta den någonstans, det är väldigt irriterande & jobbigt, det gör mig grymt stressad. Kan inte koncentrera mig förens jag läst i boken + papprerna & jag kan det. Men som sagt orken,lusten&energin finns ju inte?
Hur hittar man den, någon som vet?

Om 40 min börjar dom gammla avsnitten av "skärgårdsdoktorn" igen, det ska bli riktigt skoj! :) jag älskar verkligen det programmet förr! sen slutar de 19:30 då blire nog topmodels sista halva till 20 för då blire aa ;D woho! fast jag kom på att jag tror att jag inte sett förra söndagens avsnitt ? hum ;S lär kolla upp det där, annars lär jag hinna se de innan 20 också! sen halv nio blir det "I en annan del av Köping" wooho :D:D det är så grymt skoj, förstår inte! skrattar hela programmet, han som svär hela tiden vad han nu heter är så jäla klockren! =) och efter det blir till läsa historian sisådär vid 9 tills jag inte orkar det mer, + datorn, sen sängen! :b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0