Skön dag idag (:

Idag har varit en väldigt bra dag :D en dag, så som alla dagar borde se ut som.. :)
Sandra var med oss i skolan idag & det var väldigt skoj :):):) ett stort + för skoldagen blev det!
Började med spanska prov, gick väl sådär? sen hade vi samhälle, gick fint.. sen lunch, sen idrott gick väl också sådär ? ;b sen slutade vi ;D då tog jag, matilda, emelie & sandra bussen ner på staden (: träffade min far, fick pengar ;D sen gick vi & fikade på waynes (: latte & chokladboll! planerade & bestämmde en massa.. ;b sen gick vi o bokade för bowling imorgon! ;D det ska bli skoj, var hur länge sen som helst, jag spelade..  :b
Sen blev det bussen hem en sväng, sen tillbaka till staden & träna med Emelie =) idag var det rikigt skoj på spiningen, Lasse var sjuk, men någon Eva var där ist, och vilken skillnad! hon var hur bra som helst!! jag hoppas verkligen dom byter ut Eva mot Lasse..  det ska vi se till! =) kämpade maxtotalt idag jag & ems, det var rikigt skönt! =)=) efter de tog vi oss en promenad till Emelie, så kom pappa dit & hämtade min cykel, äntligen! den har stått där sen i somras..  men nu var det på tiden att den kom bort därifrån ;b och jag tog bussen hem.. =) kikade på tv, åt gröt, duschade & nu sitter jag här, njuter dagen ;D huhu.

Imorgon är det fredag, sen är det äntligen den efterlängtade lördan! ;D;D

Imorgon slutar vi somsagt 11:25, kan ju inte bli bättre, då ska vi träna & handla för lördan.. :b sen blir de hem en sväng & sen staden & fika med flickorna (: o sen bowling! ;D (discobowling) huhu det ska bli skoj.

Det känns så grrrymt skönt att det inte är några fler prov på ett tag!! :) eller det är direkt efter lovet men ändå :b och att det är looooov strax, lovet sitter precis på rätt vecka, kommer verkligen njuta varenda dag av ledighet :)

Lovet är i stortsett planerat ? (:
Skriver mer om det när det är klart & bestämmt :b

Nu ska jag ta & lägga mig, är trött känner jag.. Godnatt.

___________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0