Skolan / historia

Nu har vi historia & det är väldigt rogivande! Vi ägnar oss inte alls till det vi ska göra egentligen men det är väl därför vi har så skoj! Adam & Simon är bra sköna dom! ;D Nu håller Emelie med en dagens outfit, Matilda filmar! 
Jag har ägnat nästan hela lektionen till o kika på ving.se, kollat på film om Sunny beach & vårt hotell! Jag håller på & bli galen för jag saknar Sunny så mkt, 150 dagar kvar idag :D det var 181 när vi köpte resan, så det har allstå gått ganska precis en månd nu! det har gått grymt fort,  jag hoppas att det går lika snabbt resten av dagarna^^

Jag fann lite fiina bilder på vårt hotell som jag & världens bästa Emelie ska tillbringa 14 dagar på! :)

image4



image5


image6    Läääängtar som in i tusan! <3333333333333


Ps. Nu håller Emelie på & filmar klassens medlemmar o frågar ut dom om allt möjligt med min mobitell, så de kommer väl upp här ikväll! ;);) huhu , nej nu ska vi väl snart gå till lunchen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0