Skolan / ekonomi

Nu har vi ekonomi och det är jätte tråkigt, Janne pratar & vi lyssnar "lyssnar" ingenaning egentligen rikigt vad han pratar om. Jag har min dator som tur är, jag överlever med den!

Imorse trodde jag att jag inte skulle gå till skolan, jag hade ingen lust alls, kände hur jobbigt det skulle bli & vilken plåga det skulle bli, men, jag gjorde det! Jag gick eller jag åkte buss, det känns bra, att jag gorde det fast jag egentligen inte hade någon lust. Så nu har jag varit duktig, jag borde nästan göra mig förtjänt av något, kanske typ subway efter skolan? skulle ju inte sitta fel kan jag ju ta o berätta ;D huhu. Men det var inte en sån hemsk plåga i alla fall, men det suger, verkligen :/ idrotten hade vi nå jela läskiga saker som vi skulle göra, akrobater o grejer, inget för mig, usch. På matten skulle vi jobba med excel, suger ju ännu mer, matilda sa jag tröck. Det var helt onödigt, förstår verkligen inte varför? stödengelskan "råkade" jag inte gå till, hittade inte lusten, språket gick bra, kommer ju inte gå sådär jätte bra för mig & elin imorgon skulle jag tro ;O huhu :b men d ordnar sa! och nu ekonomin somsagt, sen slutar vi ;D;D äntligen!!! blir förbi staden & sen träna (:

Imorgon slutar vi 12.50 Sköönt! :D
Fredag slutar vi 11.25 ;DDD
Kan ju verkligen inte bli bättre, sen loooov :):):)

_________________________________

Jag vill bara meddela om att Marie Emelie Liljedahl är världens bästa vän, verkligen världens bästa, bättre går nog inte & hitta. Alla borde ha en vän som henne.

<3333333333333333333333333333333333333333333





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0