Skola

Har engelska nu.. alla sitter & skriver nå gammalt test/prov, jag är redan klar, svarade inte på så värst mycket, kanske sisodär 5 frågor av 70?  så det tog ju inte så värst lång tid, jag kan verkligen inte engelska, det är bevisat. Har ingen aning om hur jag ska lära mig det heller och hur jag ska kunna gå ut med ett betyg i de ?
aja skitsamma hatar engelska, orkar inte skriva mer om de.
Väntar nu på att Emelie ska sluta, så vi ska ta bussen till staden & gå o hämta hennes glassögon som kommit, det ska bli spännande, sen blire hem & äta och sen träna.

Jag har  i alla fall kommit fram till vad jag ska välja på ind val, blir körtkortsteori på hösten & socialkunskap till våren.. ska välja när jag kommer hem.

Nu har jag bara 7 % kvar på datorn o laddaren är i skåpet så lär stänga av nu, hejdå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0