Shopping dag (;

Halva lovet har paserat, och det har börjat kanoners (;

Idag vaknade jag vid halv 10 brevid min soet kusin (: fan vad plats hon tar! hon är sju år och hur liten som helst, men tar upp mer än halva sängen ;O haha men det funkade i alla fall, knuffade på henne lite inatt så fixade de sig (: i alla fall, sen blev det frukost, sen umgicks med kusinerna osv här, sen åt vi fiskpinnar & potatis ;D helgott det, efter det blev de staden, träffade Sandra & Emma =) så gick vi o kikade på kläder, till helgen.. (: hittade flera fina skjortor på h&m ;) blev svårt o välja ;/ så det blev två st :) en rosa/vit och en blå/vit, sen den tredje ligger undanlagd tills imon.. :b sen så blev det en saltvatten spray, sen vidare mot cubus, skulle köpa ett linne men det satt inge bra, eller det var för ljust^ ska leta på ett lite mörkare :b men där blev det ett par svarta örghängen & ett par soeta trosor ;D hihi, sen kände jag hur mycket jag vill ha skinnjackan på jc, så vi gick ner dit så provade jag, och jag fann kärleken, så det blev ringa far ;D så kom han med pengar, blev genast 2300 rikare ;D men efter jc igen blev jag genast fattig ;/ så nu har jag inga pengar kvar :( det var ju lite tråkigt, menmen en skinjacka rikare ;D
Efter shoppandet blev det en stor latte på Waynes (:
Se tog jag & sandra bussen till mig & åt spaghetti med köttfärsås ;D hihi, sen vilade vi magen lite här, sen tog vi halv 10 bussen till staden, kikade runt lite o sen 20 över 10 bussen hem!

Sitter här nu och bara njuter av lov o dagens inköp ;D huhu,  blir sängen strax, och det ska bli så skönt att lägga sig ensam (: ta hur mkt plats jag vill i min säng (: kusinerna har sovit med mig i 3 nätter ju, men idag åkte dom hem..  känns lite tomt sådär, men det kan vara skönt också.

I alla fall, med mina & Sandras planer för helgen går det inget annat än bra ;) perfekt lättare sagt.
Stugan är klirrad & klar, uppvärmd också ;) kan inte bli så mycket bättre?

Ne blir sängen nu, Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Az

nej dt e bäst!

2008-02-28 @ 00:14:56
URL: http://azzle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0