Mat på mezopotamya! :)

Jag har aldrig i hela mitt svenska liv varit såhär mätt!!!!!! Vet inte vart jag ska ta mig till, det är hemskt :'/ vet inte om jag ska stå, sitta eller ligga för att det ska kännas bra för magen, det är helt sjukt.
Vi var & åt på mezopotamya, var första gången jag var där, hel mysigt & allt var bra, så det kan jag verkligen rekomendera! :) och jag måste säga att det var huuur gott som helst! Verkligen bra mat! Förstå åt vi förrätt, ingenaning vad de heter, eller knappt var, men 7 olika typ dippar/röror eller vad man ska kalla de, och så bröd till de + nå typ som vårrullar med det var fetaost i dom, grymt goda! och efter förrätten var man mätt! hade gott & väl räckt med den, men nej sen blev de varmrätten, grillad kycklingfilespett på ett bröd, med tzatsiki, nån annan röra, sallad & rödlök + pommes, en cola & ett glas vatten, efter de höll jag på spricka, men efter de blev de efterrätt, fast det delade vi på & vi åt inte ens upp allt! Viste inte hur de skulle få plats, men tydligen så fick det också plats! Nu kommer jag inte ihåg vad det heter, men såndär batslava typ :S eller vad de nu hette, är som ja, vet inte hur jag ska förklara, grymt gott i alla fall, är lite pistage nötter på.. till de var de glas med chokladsås & så åt vi nån annat, som jag aldrig sett,  var nå grymt gott med mozarella ost.. Efter de visste jag inte vart jag skulle ta vägen, hur jag skulle sitta för att det skulle göra så lite ont som möjligt, menmen sen gick vi i allafall, ner mot staden & det var skönt o komma ut i luften & röra på sig lite :b tog bussen hem med pappa & Yllvie, kikade slutet av melodifestivalen & nu känns det som att jag ska ta mig ett par alvedon & sen sängen, har ingen ork kvar!

Mår illa, uuuuusch :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0