Lördag

Jag har varit på dåligt humör hela morgonen, till ca för en timme sen, uuusch hatar o vara på sånt humör :S men vi skulle egentligen ha tränat idag, men det blev inte så, och jag blev sur, jag vill verkligen träna, mår dåligt när jag inte får de :( känns verkligen när jag inte har tränat, menmen tur att det är en ny dag imorgon & jag får träna =)



Men nu är jag jätte glad! :):):) fick för en liten stund sen reda på att det blir party hos Fatima nästa helg! ;D  och då höjdes mitt humör till topp ;D + lite polly, hihi. Woohoo, kan ju verkligen inte bli bättre! :) det var ett bra tag sen vi var där, sist var nyår.. och man får alltid mest pepp där, huhu det ska bli rikigt skoj, eftesom Filip kommer också, så blir vi ju några stycken.. =) Om det blir tvådagars får vi se lite närmare helgen.. (; var ett jäla bra tag sen de med, kommer inte ens ihåg när vi drog på med de sist ;O Så nu blir de planera kläder & inhandla alkohol så det är klart innan helgen :) skönt!
Hoppas veckan går fort nu.. 

Det känns att jag inte partat dom två senste helgerna.. känner mig grymt duktig! Eftersom jag valt det själv också.. tackade tillomed nej till förfest, goya & efterfest med gratis alkohol, och det är inte likt mig! Men jag ville bevisa mig själv att jag klarar av att "ta de lugnt" en helg, så nu har jag bevisat de. Men jag erkänner det suger..  det suger verkligen & inte festa att bara ta det lugnt... ^^ visst det är skönt, men jag föredrar fest! (: man blir så deprimerad av att "ta de lugnt" så nästa helg ser vi fram emot stort! ;D



Jag har hela morgonen suttit och typ kikat på gammla bilder, kollade igenom nästan alla bilder jag äger, och vad mycket minnen det kommer upp! sjukt! en bild säger verkligen mer än 1000 ord. Jag saknar vissa stunder så sjukt mycket, stunder som aldrig kommer tillbaka? Sommaren 07..  vilka roliga stunder vi hade, alla fester, alla gånger vi partade, det finns så många minnen..
Jag hoppas starkt att sommaren 08 blir lika ro givande & skoj och att lika många minnen fastnar, men som sagt allt blir ju till vad man gör det.. och vi hoppas på det bästa =)

Nu ska jag hoppa in i duschen..
Hejdå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0