Jomenvisst

Äppelpajen blev heeeelgod! :):) mycket godare än vad jag trodde den skulle bli, kanske har en dold talang för bakning ;D huhu


  En liten bild hihi :)


Fast nu har jag lite ont i magen :/

Jag hade väl tänk & lägga mig nu strax, imorgon blire 10 bussen till staden för & träna!
Vi tränade inget idag.. det känns :( men det var för Emelie hade så ont :/ stackarn min.
Skolan var i alla fall helskön idag, två lektioner, först ekonomi, fattade inte ett ord av vad Janne pratade om fast jag lyssnade inte heller, satt mest o kollade igenom ind val^ sen hade vi engelska, gjorde nå gammal nationellt test & sen slutade vi vid 11 :) skönt! När jag kom hem la ja mig på sängen o somnade o vaknade efter tre timmar exakt, det var skönt! Förstår inte vart tröttheten kom ifrån? Men det är väl skolan som tar på en.

GEEEEEEE MIIIIIIIIG SOMMMMMMMMMMMMMMARRRRR!!! NUNUNU! . 




Kommentarer
Postat av: Camilla

Det ser ut som köttfärs med vitlöksås eller nåt :P

2008-02-16 @ 00:54:20
URL: http://camillaedman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0