Jag ska bli aktiv här!

Nu ska jag minsan börja bli aktiv här på blogg, annars är det ju helt meningslöst & ha en! ;S;S

Idag i alla fall så är det måndag, känns ju lite segt, en hel vecka kvar innan det är helg igen! menmen det ska funka, fast jag har kommit på en sak, att skolan inte känns lika skoj längre.. ;S :/ vet inte varför, men det känns bara så, kan bero på att vi håller på med tråkiga "arbeten" eller vad man ska kalla de i varje ämne eller så har jag bara tröttnat helt enkelt, skoltrött som det heter^ menmen får hoppas att det bara känns så nu & att det går över snart.

Imorse hade vi i alla fall historia, satt mest vid min dator då & kikade runt lite fast sen fick vi se en film om Industriella revolutionen & då var jag aktiv! eftersom jag ska kunna typ allt om den nästa måndag. Faktiskt helt okej film. Sen hade vi svenska, vad gjorde vi då? jo jag satt vid min dator igen & kikade runt (men skulle arbeta med revolutionerna där också) sen hade vi språk då var jag aktiv, eller nästan i alla fall, satt mest & pratade med Ida, Elin & Camilla ;b funka de också, är ju bara att repetera de inför provet hemma ist. Sen hade vi lunch då blev jag glad för jag var grymt hungrig, blev pizzasallad&dressing. Funkar de också, men det är ju inte så speciellt mättande^^ ;S haha aja sen hade vi mattematik, Masoud var sjuk, ingen nyhet, eller hans son/dotter är, men saksamma han var inte där, så vi hade en vikarie, Jonas heter han! Grym snubbe de ;) haha vi satt mest & frågade ut han om hans liv, vad för linje han gått, hur gammal han var, om han hade barn, om han handlade på systemet osv. Vi trodde han var 22-24 men han var 36 :'D haha så de kan gå! och nykterist var han åxå! aldrig hade han druckit alkohol mer än en deciliter, det var duktigt av han! haha aja sen blev de kika andra avenyn resten av lektionen =) tur de annars hade jag nog inte stått ut! Sista lektion hade vi engelska, två st redovisade, vi lyssnade sen fick vi nå papper vi skulle göra, resten av lektionen blev det mest prat!
Det var en rogivande dag! känner att jag borde ta igen & plugga lite hemma, men vart ska man få den orken ifrån? precis ingenstans, inte hittar jag den i alla fall, trots att det är matte prov på torsda & jag inte ens öppnade boken på matten ;S och med revolutionerna, samma sak, seminarium på månda & har jag ens börjat ? Nej. Men sån är jag, gör allt sista dagen.. på kvällen.. precis som det inte ska vara! men det kan inte hjälpas.

Nu ska jag ta & byta om och sen ta bussen till staden så ska jag & Emelie gå o träna!
Efter de blir de hem, äta, duscha, kika andra avenyn, datorn & sängen!
Hejs.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0