Hos Jonis :)

Nu sitter jag hemma hos Jonis, det är mysigt :D lyssnar på Gessle, helskön den karln! Jonis frågade om jag ville sova här inatt & ett sånt erbjudande kan man inte tacka nej till, så snart ska vi ta bussen hem till mig så ska jag packa sen åker vi tillbaka hit (: ska kika film & mya =)

Idag var eller har det nog varit den skönaste dagen på länge, började med en heelskön sovmorgon ;D sen när jag gick tíll bussen kände jag hur våren är på väg, hur skönt väder som helst, soooool ju :) så då blev jag genast på jätte bra humör, sen träffade jag emelie vid skolan, sen hade vi matte men Masoud var inte där, vi hade Jonas idag igen.. han är bra han! satt mest & läste bloggar & pratade med ems & Tilda, öppnade inte ens matteboken & det är prov imon ;O menmen det går ju som det går, finns ingen energi till o öppna boken o plugga ;S aja sen hade vi lunch men det var ingen lockande mat i skolan, eller jag vet inte ens var det var :'D men vi tog bussen tíll mig hämtade bankomat kortet sen blev de lunch på staden =) tacobufe, det var gott! Sen tog vi en kaffe på George, där träffade vi Anita (hon proar där) så det blev trevligt :) sen blev de bussen tillbaka till skolan halv 2, vi hoppade över min stöd eng & språket (aa) hittade inte orken till de :p aja har ändå vart så duktig & inte skolkat något tidigare.
Vi hade ekonomi, jag förstog ingenting ;s så smartare av den lektionen blev jag inte, men jag får väl läsa i boken sen & hoppas jag förstår ;b sen slutade vi ;D då tog jag & ems bussen till staden till gymmet :b men vi hade helt tappat orken när vi bytt om :'D så vi la oss i rummet där vi har spinnig på ett varsit underlag o vilade ;D det var skönt sen hittade vi energin till o byta om o ta bussen hit :p sen kom Carina, Jenkan & Nilsson hit, dom hade med sig kina mat, så åt vi de (aa) det var gott! sen blev vi så mätta, vilade magen lite & chillprillade som vi gjort hela tiden sen dess.. :b  men nu ska vi snart till mig o packa, sen tbka hit :)


Fresten! idag fick jag brev från Ving dom har bokat om våran resa pga att planet inte var fullt typ ;S !! eller  dom har flyttat fram den 3 dagar! så nu åker vi den 15 onde juli ist för den 12 de..  ;/ menmen det är ju ingen större skillnad ;D Jag hoppas bara att flygtiderna är lika bra, annars blir vi arga & klagar!!

Ne nu tror jag inte att jag hade så mkt mer & informera om, kanske skriver lite till senare om jag känner fört ;D
Hej så länge!

PS. bilderna från gårdagens inköp kommer nog upp imon ;D om det var någon som brydde sa  ;b



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0