Hel skön dag.. :)

Idag har varit en underbar dag :D återigen en dag som alla dagar borde vara som...

Efter skolan tog jag, emelie, matilda & sandra bussen till staden & köpte pizza ;D hihi (aaa) sen gick vi somsagt till Niklas o åt de.. :) jätte gott var det! sen vilade vi magen lite & sen tog vi oss till Waynes för 3dje gången denhär veckan! :b är kär i deras latte (aaaa) jag gillar egentligen inte ens kaffe :S men den har blivit min ny favorit! :) så vi satt där i nån timme.. mysigt mysigt :) sen tog vi bussen till ems mormis, hämtade sandras kläning som hon sytt upp, den blev verkligen jätte fin! :) sen provade jag den & jävlar vad bra den satt! ;) ^^^^^^^
Sen tog jag, tilda & sandra bussen till Willys & inhandlade en hel del, 3 st drinkmix, 4 st energidrycker, en stor påse chilinötter, 4 citroner & 3 läsk =) sen blev det bussen mot staden..  fyfan vad vi åker buss, vart vi än ska, men har man busskort så ska det väl utnyttjas? (; hihi aja sen mötte jag upp emelie, så gick vi o tränade :) vid halv 5, sen var vi klar till strax före 6 (: träningen har blivit skönare nu.. :) det är positivt! sen så hann jag inte ens hem, gick o träffade Sandor igen, så gick vi till Östens pärla, träffade Inger där (: blev nasi goreng ;D det var helgott! trevligttrevligt =) tack för maten Inger (: (a) efter de blev de Waynes igen för mig o sandra, vi blev så sugan (a) andra gången idag & fjärde för veckan!  vi blev så sugna på en latte :b sen kom Emma efter en stund.. :) strax före 9 gick vi mot bowlingen, träffade emelie =) bowlingen var helskoj, var hur länge sen som helst vi spelade.. och jag vann ;D;D;D är man inte bäst ? (; huhu så imorgon blir man bjuden på en shot av Emelie :D (förloraren) huhu!  sen blev det 20 över 10 bussen hem..

Har inte hunnit hem något under hela dagen..  hann inte ens hem & duscha efter träningen ;O snusk på mig där, men så kan det bli.. ;O med fullspäckat schema ;b och det överlever man, tänkte igår att vi skulle träna mellan 13-14 eftersom vi slutade strax efter 11 idag.. men nej så blev det inte, kom in lite andra ting på dagens schema ;b precis som det ska vara..

Men nu blev jag väldigt trött... ska sova strax, eller lägga mig iaf^,

Ännntligen är den efterlängtade lördagen imorgon (: det känns bra, den är vi förtjänta av, tycker jag =)

Morgon dagens schema ser ut följande;
- 09 vakna
- 09.30 ta bussen till staden
- 10 - 11 träna
- 11.10 träffa Sandor
- 11.20 ta bussen hem
- 11.50 duscha, fixa & packa
- 14 ta bussen till staden igen
- 14.15 träffa emelie, åka till zandra, för ems hår ska fixas
- 16.20 bussen till Fatima ;D;D (Sandra)

Då blir det fixa o dona, sen hur kvällen fortsätter, märker ju den som är där.. (; huhu ni andra får en uppdatering senare.. (:

Fresten inte har jag hunnit köpt nå nya kläder heller, hittade ingenting ju... :/:/ men det ordnar sig ändå ska vi se imorgon.., lilla Sandor har grejor hon ;) huhu

Godnatt på er :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0