En ytterligare uppdatering

Nu pratar jag med min bästa vän i mobitellen, det är väldigt spännande, faktiskt.
Vi pratar om studenten, om våra mössor hur dom ska se ut, vad vi ska ha för bil, vad vi ska ha på oss, vart vi ska fira, när vi ska beställa våra skyltar osv, det där med studenten lär ju bli perfekt liksom!
Jag åt nyss gröt, det var väldigt gott, må jag säga! Så nu blev jag väldigt mätt, gröt mättar väldigt bra.

Med spanskan går det fint, lite kvar som ska in i hjärnan innan jag går o lägger mig, för nu kände jag att jag blev väldigt trött!

Fytuusan vad det är kallt här hemma! jag fryser jämt när jag är hemma! eller om jag tänker efter så är det kallt vart jag än är, eller i alla fall i skolan & hemma, så jela kallt, måste jämt ha tjocktröja, sockor, mjukisbyxor när jag stter här för att inte frysa, men mina händer är ändå grymt kalla, som isbitar ungefär, men idag sa mamma åt mig att ta på mig ett par vantar & det gjorde jag! fingervantar&tangentbord funkar ju typ fint^^ huhu men vad gör man inte för att inte frysa? Jag ska tusan kolla upp vår värme här hemma, jag ska minsan inhandla mig en inomhus termometer, för enligt mamma är det jätte varmt här hemma... :S konstigt de där.

Aja, hejs =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0