Efter otur kommer tur.

Idag har det varit en toppen dag! :D bästa dagen på länge.

Började med sovmorgon till 09.20, det var skönt :) först hade vi seminariet på historian, jag, emelie, matilda + erika och det gick faktiskt bra.. (: trorjag^^ & hoppas! ;D så efter det kändes det skönt att det var över, sen skulle vi ha språk men ingen av oss hittade orken till de (aa) så vi gick & åt mat o sen tog vi en sväng på staden :) hittade en massa fint, kikade inför lörda (; sen tillbaka till skolan för matte, vi fick tillbaka våra prov, ingen rest för mig :D och så fick jag hela 8 vg poäng! :D 8 av 12 möjliga, känner mig så stolt :D:D har nog aldrig fått så bra på ett matte prov förr ;D haha, så det var jätte skönt! sen fick vi sluta.. chillprillade ute ett tag, sen hade vi engelska, uuusch hatar verkligen engelska, vi hade nå gammal nationella, gjorde precis lika förra året & jag kunna precis lika lite, helt värdelöst, kikade igenom det & insåg att det inte var något för mig, så jag ägnade tankarna åt annat.
Sen var skoldagen slut (: matilda, jag  & emelie tog bussen ner till staden, köpte kjolar ;D som vi hittade på rasten..  sten tuffa är dom ;) huhu, den som lever på lördag får se! haha ;D i alla fall sen kikade vi ett tag till, sen blev de dags för träning! Min lycka blev gjord så fort jag kom in där, ^^^ hihi, träningen var skoj idag :) sen blev de bussen hem, åt mat, duschade, satt mig här.. :)


Imorgon är vi lediga! ;D;D helt otroligt skönt!
ingen matte för jag inte har någon rest! :):)
ingen historia för vi håller på med dom där seminarien..
ingen samhälle för vi inte behvöer gå, om vi lovar att vi klarar provet!

Idag kikade jag min frånvaro och jag får lite dåligt samvete :/ jag har skolkat från 4 lektioner sen vi började i augusti :| usch :( fast egentligen är det ju jätte bra för och vara mig! men alla fyra gånger har varit på typ 2 veckor :P men det är ju så, har man börjat skolka fortsätter man.. men icke! nu blir det inge mera sånt! Men det har i alla fall inte varit ifrån nå viktiga..  2 spanska + 2 idrott, menmen inge mer sånt nu.

_____________________________________________________________

Efter regn kommer solsken, efter otur kommer tur, det är sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0