damp damp & återigen damp.

Fyfan vad arg jag är!!!! :@:@
Jag hade sett fram emot kvällen igår, verkligen jätte mycket.
Och vad händer?
Jo den börjar bra, ända fram till ca 9 ?
Exakt 21!! fyfan det är så hemskt :/
Efter de är mitt minne borta, helt borta ;S;S;S Jag trodde inte att det kunna vara så illa, att man inte kommer ihåg någonting men det är somsagt bevisat nu.
Fast att världens bästa Emelie berättat för mig så minns jag inte :/ det är illa.
Fick veta idag att det var folk där som jag inte har någonaning om ? ;S såg dom inte ens.
Känns som att jag försvann ur världen en stund igår, att jag inte var där fast jag var där :S
Grymt pinsamt det här, jag har inget mer o säga än Tack Emelie för att du är världens bästa vän, verkligen världens bästa <33333333333333333333333 Utan dig igår hade jag nog inte överlevt, det är synd om dig emelie som fick ta hand om mig & sluta kvällen hemma med mig innan halv 12, carina (emelies mamma), peter & jenkan kom o hämtade oss på staden för att jag inte ens klarade av o gå? Det är inte många som hade ställt upp så kan jag ju tro, för jag menar det var ju inte så att det var tråkigt heller, det fortsatte ju ett bra tag till inatt fick jag reda på nyss..
En vän som Emelie borde alla ha, tack igen älskling <3

Och idag har jag ju inte mått sådär helt bra, vaknade runt 10 ? och fram till 5 låg jag i sängen hos emelie & tyckte synd om mig själv, åt alvedon & mådde allmänt dåligt, sen kom världens bästa Carina, Peter & Jenkan med max mat till oss (aa) då blev vi glada =) sen reste jag på mig o tog bussen hem, då hade mina kusiner & min moster kommit till oss, skönt o ha dom här.. :) och nu är klockan 12 o jag mår fortfarade inte helt bra.

Näe usch det kan ju råka bli lite för mycket ibland, var hög fjortisvarning på mig igår, förlåt för att jag förstörde kvällen för dig emelie. Blir ingen mer alkohol för mig på ett bra tag, jag vet att det inte är någon idé o säga -  jag ska aldrig mer dricka, men exakt så känns det nu, som aldrig mer, usch mår illa av tanken på alkohol så nu får det vara slut skrivet om det.

Min kusin har somnat, jag ska snart krypa ner brevid han,
Godnatt (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0