Dagen idag

Har precis kikat Gossip girl, jag missade andra avenyn igår o kunde inte se de ikväll eftersom gossip sänds samtidigt, vilket är störande! Så jag ska kika på de snart.. (:

Stan med flickorna idag var trevligt (: vad blev mer bestämt idag än det som redan var bestämt? inte mycket ;b det ska i alla fall bli skoj på lördag, ser framemot de (: 
Vi kikade runt lite, och jag fick inte ha det jag vill ha på lördag så nu måste jag tänka om! :(:( jobbigt, ingenaning vad jag ska ha på mig nu!!!!! ;/ menmen jag kommer nog alltid på något, annars gör Emelie det åt mig (: hihi
Blev iaf en ny tröja, en handkräm & Ipren! men dom hjälper inte?

Blev ingen träning idag heller, för magen gjorde ont :/ känns lite jobbigt, det var ju spinnig idag :/ menmen vi överlever, är ju det igen på torsdag! :)
Och på torsdag har jag spanska prov ;O känns ju sådär, håller på o läsr på lite nu, funkar väl fint.. jag hoppas det går bra i alla fall, jag ska ju ha minst ett VG i spanska! (aaa) :D

Ska fortsätta med spanskan nu & byta om.
Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0