Dagen idag

Nu sitter jag här som vanligt framför min kära dator & äter apelsin, apslsin har blivit min nya favorit!
I alla fall efter skolan idag tog jag, Sara & Emelie oss en sväng på stan, det var skönt! =) hittade en hel del faktikst, men ldben som jag skulle köpa den glömmde jag helt bort, kom på den nyss när jag smörjde in mig efter duschen ;b men det är ju inte hela världen, den finns nog kvar imorgon också! Det blev i alla fall ett par skor, vagabond pumps, en hårspray, ett silvrig smalt skärp, örhängen & ett par solbrillor! ;) känns bra! första sommar/sunnybeach saken är inhandlad! ;D känns närmare med allt då på något sätt! :b Bilder kommer sen..

Efter shoppandet blev de kycklingsallad, muuuums :D det var efterlängtat! Efter de blev de Java en säng, Tilda & hennes vän var där (: sen vidare till gymmet! tränade i typ 40 min sen blev det dagd för spinning med Lasse! Och vad jobbigt det var idag... ;S förstår inte.. ^ ;s menmen det var skönt ;D sen bussen hem, åt mat, kikade Gossip, duschade & satt mig här =)
Jag kom på att vad skönt det skulle vara med en liten sovmorgon imorgon, och så blir det! skridskor på gympan första lektion känns inte frestande.. så de sover vi bort! och det är jag värd, inte en endaste liten skolk har jag tillfört det här året eller sen vi började i augusti rättare sagt! :b hihi. Så imon börjar jag 10:15 Skönt! =)
Efter skolan blire gymmet dirr!

Nyss fick jag reda på en väldigt skoj sak, att nästa helg kommer Philip på besök =) det ser vi framemot! Då blire fest i alla fall, kan jag lova! :):)

Nu ska jag knäppa kort på dagens inköp om jag hittar orken, annars blir det imon ;b
Hejs




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0