Äppelpaj på g (:


Nu står äppelpajen i ugnen! Jag vet inte när senast jag bakade, måste vart år sedan..  men jag & mamma blev så sugna ;D huhu, och hembakat är alltid godast! så vi tog oss energin & bakade en äppelpaj, det gick fort & det var väldigt enkelt må jag säga! haha ;D somsagt blir det hemmakväll ikväll, har ingen energi till & göra något, har det bra här hemma med mamma (: ska kika tv & äta pajen strax (: Jag hoppas att den är god, annars blir jag arg!

Yllvan ringde o frågade om jag skulle med ut o äta med dom, men då satt jag precis o åt mat med mamma..  så de får bli med dom imon :) det ser vi fram emot, var ett tag sen jag åt ute, känns det som ;b om man tar bort luncherna & kinamaten hos Ems :b var väl sisådär nån vecka sen?
Så det ska bli mys :) på dagen imorgon ska jag med min bästa vän till Valbo, hon ska nämligen på jobb intervju på donken ;D jag hoppas på det bästa! och klart hon kommer få de :):)

Ne nu ska jag kika lite tv med mamma, och snart är pajen klar ;D hihi
Uppdaterar seeenare, och berättar hur pajen smakade! huhu
HEJDÅ MIN LÄSARE :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0