Sjuk?

UUUSCH nu tycker jag synd om mig själv,
Jag håller på och frysa ihjäl, det är seriöst skiiiiiiiit kallt, har nog aldrig frysit såhär mtk,
sitter med strumpor, sockor, mjukisbyxor, två linnen, två tjocktröjor och en sjal och jag frryyyyyser!
funderar på vantar?
och så har jag ont ;/ ont, ont, ont.
Imorse när jag skulle ta bussen till tandis, blev allt suddigt och jag började hets svettas, trodde verkligen jag skulle svimma, så jag tänkte ja skiter i tandis och går hem, men sen gick jag tillbaka ändå och tog bussen, men fyfan, hatar att känna såhär ;/;/

Folk klagar alldelles för mkt när allt är bra.

Fast jag borde väl må som jag gör efter omständigheterna?
________________________________________________

Låt mig må bra! och låt det sluta regna!                          - krypa ner i sängen och värmas av täcket.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå för omständigheter?

2008-08-15 @ 17:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0