Sista dagen på sommarlovet!

Och det känns faktikst skönt! :)
det ska bli kul att börja skolan igen, träffa alla, och komma tillbaka till vardagen^^
med alla rutiner ;b osv..
men när det väl har börjat och gått några dagar kommer jag nog inte tycka samma sak^^

Iaf, tänkte berätta om dagen ;F

Vaknade vid 10, satt mig här, åt frukost och sen tog jag bussen till staden, till tandläkaren igen!
Dom har ju fyllt i mina tänder, eller vad fan man ska kalla det, mellan tänderna så nu passar ju inte min skena som jag fått, så jag måste få en ny, så ska dit imorgon och fixa det :)
iaf, sen kom emelie till staden, så tog vi bussen till valbo.
Kikade lite i affärerna, och usch vad ful alla kläder är ;S;S förstår verkligen inte modet? eller kan man kalla det modet?
så vi gick till donken till ems arbete en sväng, sen gick vi tillbaka och åt en kycklingsallad på nå café :) mums.
Sen mötte vi Frida så tog vi bussen hem ;b
var hem en sväng bara, sen bussen igen till staden, träffade Monk & Emma så gick vi till sats ;)
och körde ett spiningpass! FYFAN vad jobbigt!!! det märks verkligen att det var ett halv år sen sist!
Men det var suuper skönt :) så fick vi reda på priser osv, så vi börjar imorgon ;)
Det ska bli så jääla skönt ;D ÄNTLIGEN! :):)
men man måste binda sig i ett år, vilket är lite dåligt, men det får gå ändå! dom kommer dra 295 kr varje månad från kontot i ett år... ^^ så nu jävlar ;D blire träning!
Imorgon kommer vi även få en nisse som berätta hur och vad vi ska träna för att uppnå våra mål^ + kost
fast det kan vi ju redan ;D men alltid bra att få det genomgått igen.
+ att det är gratis frukost varje fredag ;) woho!
Så nu JÄVLAR, säger jag bara ;D
Jag är  taggad och nöjd med dethär så det finns inte :):):)
nog om träningen, efter det åkte vi hem, åt mat och nyss har jag duschat, noppat och färgat ögonbrynen ;)
känns jävligt bra. Fattas bara att klippa och färga håret! men det får bli en annan gång.

Ska väl försöka bli trött strax, ska upp innan 9 imorgon, så börjar vi 10 :)
Godnatt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0