Pengar bara försvinner..

Jag vaknade 08 idag ;O haha och kunde inte somna om, fast jag la mig ju 22 igår, så det är kanske inte är så konstigt, har fått min sömn på 10 timmar. Så jag låg och läste i körkortsboken en liten stund, sen blev det frukost och nu sitter jag här, eftersom jag inte har så mycket att göra, så började jag räkna lite, på det jag handlat denna vecka, eftersom jag tycker att pengarna bara vips har försvunnit ;O precis vad dom INTE skulle göra, hade faktikst tänkt att sätta in dom på sparkontot..  men blev det så?  nej.

Jag fick somsagt 2000 av ------ i måndags som hon hade lånat ;b och jag tänkte ju somsagt INTE handla för dom, men det har jag gjort ändå..  kvar i min plånbok finns 370 kr nu.
Och det är ju inte mycket att hurra för!
Jag räknade iaf ut allt jag köpt sen i måndas och det blev 1713 kr.
Och det har jag gjort av med under måndag - onsdag denna vecka.
På typ lite allt möjligt^^ 7 trosor, 7 strumpor, 3 väskor, 1 linne, godis, glass, frukt, mat ute 3 ggr, busskort, leppglans, lypsyl, shampo, balsam, niveas hudkräm, gymkort och klippt håret.  
Fast när man räknar upp det såhär, är det ju lätt värt 1713 kr, det är ju skapligt rimligt.
För det stämmer ju med 2000, av det jag handlat för och det jag har kvar.
Men innan jag gjorde det, tänkte jag bara att alla pengar försvunnit på ingenting.
Så nu jävlar ska jag börja göra budget! :D så jag vet vart pengarna tar vägen.
Fast det var väl det vi skulle göra nu när skolan börjat mina pumor ? ;)
Vi ska ju dra ner rejält på alkoholen så det kommer ju bli massa pengar över till annat ;D

och dom där 370 kr som finns kvar i plånkan, försvinner ju idag..
Jag och tjejerna ska äta på asien och sen dricka alkohol.
Så det blir väl inte många korvören kvar...
_______________

Med det undrar jag vad Jennifer ska leva på tills det kommer nya pengar ? ;)
Luft, kanske ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0