Jag är lite ledsen...

men jag klagar inte, absolut inte!
för jag har inte ont någon stans eller mår dåligt :D
jag är frisk idag, vilket är underbart :D
mitt friska kom till vid ungefär 19 igår kväll :)
så då blev jag suuuper glad,
och somsagt jag ska inte klaga.

MEEEEn det finns ju ett litet men ändå där.
Idag är ju sista lördagen innan skolan startar igen efter 76 dagar!
så det skulle ju vara kul om man hade åtminstone liiite kul då ? :)
typ som ett avslut på sommarloovet,
och det hade vi tänkt åxå, med en kräftskiva med min far osv, på hans arbete,
men blir det så ? svar nej, vi var för sent ute, helt enkelt..  men det  kommer det kommer, så vi får väl va glad för det.
men ändå vi ville ju ha det nu idag!
och så är det ju the voice i Sthlm idag, som vi tänkt åka på hurlänge som helst, men gör vi det? nej, för jag o persson kom på för någon dag sen att vi inte orkade stå och trängas med arga Sthlmfjortisar osv, men nu imorse fick jag som en fling och ville åka dit, men vad gör mina vänner ? jo dom sooooov, så det blev ju inte mkt med det heller!
så nu sitter jag här lite smått deprimerad och väntar på att skolan ska börja :)
Ne, man får väl ta och göra det bästa av situationen,
men hur? någon som har förslag ? :)
Jädrans tysk har åkt iväg åxå, Malmö tror vi på? fast vi vet ju inte, men synlig är han icke iaf, vilket är väldigt bad.
Jag uppdaterar er väl snart, om vad det blir för "skoj" för mig och mina friends tonight!
Hare bra gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0