Hur ska jag lyckas?

Jag har kommit på att jag vill en hel del..
en massa saker, både "lätta" och "svåra saker.


- Jag vll få klart i mitt rum, så jag stortrivs!
- Jag vill att min bärbara dator ska fungera med internet här hemma
- Jag vill börja träna
- Jag vill ---
- Jag vill --
- Jag vill köpa massssa nya kläder
- Jag vill hitta orken i min lata kropp
- Jag vill ha nya super bra högtalare till datorn
- Jag vill att radion ska fungera på sterion (stavning)?
- Jag vill ha en ny dator, eller att den här blir några kg snabbare
- Jag vill att det ska sluta regna för evigt, eller tills jag säger att det ska regna igen
- Jag vill få bra betyg i skolan
- Jag vill ha en super skön datorstol + ett skönt datorbord
- Jag vill ha en bättre digital kamera
- Jag vill så mycket att listan skulle kunna bli flera A4-sidor.

Men, en enda sak av alla skulle kunna få mig suuuuuuuuuper glad o nöjd med livet,
hur lång tid tar det tills jag lyckas?


Kommentarer
Postat av: Sandra

det stavas stereo!

2008-08-17 @ 22:06:11
Postat av: emelie

Stereo ja,

inte sterio,

Köp en ordbok så kommer du kanske närmare steget att bli bättre i skolan ;)

2008-08-18 @ 02:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0