HUR MOBBAT KLASSFOTO ÄR INTE DETHÄR ???

Skit mobbat om jag får säga det själv!
Hur kunde jag ställa upp????
ser hur jävla mobad ut som helst!
Jag som tänkte bjuda lite på mig själv och tyckte det var skoj!
men nee uusch nu ångrar jag mig!!!
ser ut som en fet padda med ett stört bröst, ???? HAHA, det är faktiskt skoj! Kolllllaaaa bara liksom!
Hur fan kunde det bli så?
uuuuuuuuh jag är så arg, hur kan man bli så misslyckad på bild?
:'//////

Nu kanske jag kommer få en räkning som blondinbella fick på 7000!
Fotografen sa till mig att jag inte fick ta kort på bilden, men det gjorde jag ändå, hihihihi.
Jag visar er nu, slipper ni bli chokade om sisådär 6 veckor... 


Vi är 17 st i klassen, men alla är så jävla töntiga och inte skulle vara med.
Och då blev jag jädans arg.
Sebastian, Sara, Oahn och Jag ställde upp!!!
Så här är vi SPE2B.


                                                       SPE2B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0