Hooola =)

Nu har jag duschat, och ska strax platta skallen, (som Emelie säger) sen ska ja lägga på lite kladd i fejjan och sen ta bussen till staden :) och träffa Svanberg och Persson, så ska vill upp till Asien och äta mat, muums =)
det var huuuur länge sen som helst som jag var där, så det ska bli mys =)
__________________________________________________________

Igår skulle ju jag till tandläkaren och hämta min nya skena, smart som jag är, så tappade jag bort den på city festen! heeelt nykter åxå! klantigt, den måste ramlat ur fickan när jag åkte någon karusell. ^^  så när jag kom hem märkte jag det, och tusan vad arg jag var då, jag menar den kostar ju bara 564 kr!!!! för en jävla plast skena! som jag först fick helt gratis, men tappar man bort den måste man betala för en ny, och jag tänkte men skitsamma ja kommer aldrig tappa bort den, jag brukar faktikst aldrig trappa bort något, så ja var skapligt sur :( jag hade inte ens haft den i en vecka liksom :'D
haha aja så kan det gå!
Så igår åkte jag ner på staden och skulle få pengar av min far, fick 1000 för jag är så söt =)=) huhu, så sprang jag upp till tandis och fick min nya skena och betalade den, usch va onödigt de kändes :/
men aja :b sen träffade jag Emelie, så gick vi och åt mat inne på nian, blev husman ;D muuuums!
det var myyys, så efter de gick vi och kikade på skolblock :D och vi hittade ett jätte bra, men de var ett helt vanligt block fast med 4 olika färger på ramen på papperna, så man kan ha den som 4 ämnen men för 89 kr ;O men den va bra så den fick de bli :) plus två vanliga block som får gå till ekonomin och matten sen så köpte vi en jätte fin almenacka åxå =) Jag visar bilder på allt sen, kalaset gick iaf på 238 kr =) efter det köpte vi glass :D thihi
sen kikade vi lite på kläder osv, jag vill ha såååå mkt kläder, men det går ju inte så bra just nu om jag säger så ;O
men om några kilo ;F typ. ^^^ juuste vi var in på make up store en sväng åxå, och därifrån fick vi med oss ett varsit shampo och en varsin necesär :) haha aja sen blev klockan närmare 7 och vi åkte hem :b
blev inte så mkt mer igår, satt här tills jag la mig =)
_____________________________________________

Fresten det jag ville med det här är att pengar är sjukt lite värda eller man får inte mkt för dom, dom tar slut suuper fort :(
1000 lappen ja fick igår är slut idag, eller 100 riksdaler finns kvar, men dom tar ju slut på Asien ikväll..
och 1100 som ja fick för en vecka sen på cityn är också slut.. förstår inte  ;(
Jag vill ha det som förra sommaren..  då jag levde livet och handlade precis det jag kände för, när det kändes som om pengarna aldrig tog slut från kontot...  men så en vacker dag vad dom också slut :(
uusch, kanske borde skaffa sig ett jobb?

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0