Hola!

Nu käner jag mig helt slut, skulle va jälans skönt att gå och lägga mig, men klockan är ju inte ens 20.00, så det är väl liite för tidigt kanske..  men snart så ;D gud vad sköööönt :D

Idag hade vi körkorts teori i två timmar, vilket var jätte skoj :):) kändes verkligen inte som två timmar, det är så intressant ;D huhu, och tur är väl det!
efter det blev det mindre roligt, då hade vi engelska, usch, gillar verkligen inte, för jag fattar nada, dom har lika gärna kunna prata japanska.
Iaf, efter det vare lunch sen slutade vi =)
blev bussen hem då, sen 14 bussen tillbaka träffade Emma och Sandra en sväng, sen blev det till sats!
Hade möte idag ju, och det gick bra, nu har vi fått träningsschema så nu taggar vi ;D
vi ska gå på pass 3-4 dagar i veckan hela september, sen ska vi börja med gymmet :)
det blir, spinning, core, step, yoga och bodypump pass ;D
efter det var vi med på ett spinningpass och direkt efter ett core pass (:
yyyyyyyyyyyyyyber skönt! =)
vågar jag ens tänka träningsverken i magen imorgon?
det gör redan lite smått ont ;D haha men det är så det ska va!!

Kom hem efter det, gjorde iordning maaaat, och nu sitter jag här helt utmattad och väntar på att få lägga mig!
Tror jag ska lägga mig med körkortsboken nu en stund, den är ju så intressant ;D

ni får ha det så bra, så höres vi!
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0