Hejhopp :D

Hur står det till?
Här är det underbart, faktikst :)
har mått/mår riktigt bra idag :) så det känns suuuuper bra!
och det kan ju inte vara för så mycket annat än att jag ska börja träna ;D;D;D;D;D
ÄNTLIGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN, ÄNTLIGEEEN.
Det finns nog inte så mkt bättre än att träna, eller klart det finns,
men känslan, aah det ska bli grymt härligt :)
Börjar redan imorgon ;D

Det var såhär, jag har viljat börja träna hur länge om helst, men jag har inte haft orken och så har ingen av vännerna riktigt kunnat, så det har liksom inte blivit av :(
men idag kände jag att ne nu jävlar, så när jag, Emma och Monica var på staden idag gick vi förbi nya Sats som öppnat idag :) eller Worldclass har bytt till Sats.
Så frågade vi lite om priser och ålder^ och det verkar perfekt ;)
så där kommer jag hänga inom om snar framtid ;F huhu
Vi ska få prova spining imorgon (:

det var om träningen :)
Vi var och kikade lite på stadens affärer idag, och vi hittade lite kläder ;F
en skit snygg jacka som jag kikat in i några dagar nu :F så provade vi dom idag, kan man säga mer än att dom är skit läckra ? ;)

Här får ni en bild ;D

 
                                          Tripp, Trapp, Trull
__________________________________________________________________

haha aja, blev iaf en sjal inhandla : ) bild kommer så fort jag orkar knäppa och lägg in ^
samma med dom andra bilderna jag sagt att jag ska lägga in^^   (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0