Hej!

Jag har verkligen blivit sämst på det här, men jag lovar jag ska bättra mig!
men det har helt enkelt inte funntis tid till att skriva av mig här, och inte all ork för det heller!
det finns det inte nu heller, men jag skriver lite ändå!

Igår, onsdagen den 27 september, tecknade jag och Emelie medlemsskap på sats!
det betyder att vi är fast där i ett år framåt! skööönt! ;D
så nu jävlar, från och med måndag börjar allvaret, och vi ska nå målet!
medlemsavgiften kostade 250, sen kommer dom dra 295 kr varje månad under ett år, om det var någon som undrade, men då är det gratis solning hur mycket man vill, gratis frukost varje fredag, osv ;b
Så nu är vi jädrans taggade!

Imorgon ska vi ha möte med en träningsledareperson, så då får vi träningsschema ;) woho!
igår var vi med på ett core pass (det är för magen) och vad skoj och skönt det var!
det känns idag! ;F haha aja.

Idag hade vi vår första lektion i inviduellt val, där jag har körkortsteori! och tusan vad intressant det verkar :):)
kommer nog lätt bli roligaste ämnet! låg på sängen idag och läste i en av böckerna efter skolan som vi fick, och ja kom ända till sida 49! helt otroligt för o va mig, jag menar då måste d va lite skoj om jag läser så mkt på en gång! haha.

Imorgon slutar vi 12 :))) lite skönt! först har vi körtkortsteori igen i 2 tmmar :) sen äckelengelska i en timme, sen slutar vi :)

aja nu är datorn alldeles för äckligt segdamp, så nu stänger vi av och lägger oss.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0