Halla!

Jag fick ju somsagt en skena igår till tänderna för att dom inte ska flytta på sig när jag tagit bort tandställningen, och usch vad jag hatar den, den gör ont :( så klias den och är obekväm :'( uuuuuuuuuuusch.
Jag måste egentligen ha den på heeela tiden i en månad, men det går inte, den åker in och ut i käften hela tiden, usch :/
aja :b

Igår åkte jag somsagt ner på staden för jag skulle hämta den, och då träffade jag Monica och Emma så dom följde med mig :) sen gick vi och träffade Emelie, Zandra och Jenkan på staden :b så gick vi och fixade lite sen tog vi bussen upp till Emelie, fikade bullar osv :F sen skulle vi till valbo för Zandra skulle köpa en ny mobil, så vi fick skjuts av Peter i lastbilen ;F woho! det var mys, men sen när vi kommer till siba osv är det stängt ;| haha snacka om onödigt ;b menmen vi tog en sväng på ikea ist, sen bussen hem (:

Det var första gången igår som jag var "ut" sen jag kom hem i onsdags morse, en vecka sen idag.
Dom andra dagarna har jag bara varit hemma och tagit det lugnt med mamma =) och vatr ner på pappas jobb ett par gånger.. har liksom ingte haft ork till någonting, inte ens yran blev det för mig, fast det hade/har ju sina själ..
menmen glad ändå jag! (:

Idag äre city feeeesten och då ska jag ut :D
ska väl in i duschen snart sen ska jag till sjukan 14.00 äntligeeeen!!
efter det blir det staden och inviga kinamaten, muuums ;F
huhu sen får vi se hur det fortsätter (:

Ha det så bra, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0