ÄNTLIGEN

JAG HAR FÖR EN LITEN STUND SEN VARIT HOS TANDLÄKAREN OCH TAGIT BORT MIN TANDSTÄLLNING! =)=)=)
EFTER 4 ÅR OCH 4 MÅNADER.
Tänk att den suttit i min käft i 4 år ;| det är helt sjukt..
meningen var när dom satt i den att den skulle sitta i ca 1 och ett halv år, men så blev det inte!
menmen nu är den ur iaf (:
och jag vet inte rikigt hur det känns, läskikigt och skönt på samma gång ;b
tänderna är jätte super lena när man känner med tungan ;F huhu
men det känns jätte konstigt också :F jag som är van och borta tänderna efter varje gång jag ätit, får väl se hur det blir med det nu? borstade dom direkt när jag hade ätit för en stund sen, kommer vanan sitta kvar? :O
haha aja vilka problem jag har ;D
___________________________________

Idag är en väldigt stor dag för det "händer" så mycket, för det första att jag tog ut tandställningen
och så idag fyller min bästa vän Emelie 17 år! :) 1 år kvar idag älskling! ;) <3
och för det tredje så firar jag 4 års vänskap med Sandra Persson idag :)
så liiite speciell dag är det iaf (;
_____________________________________________

Ne nu ska jag bara vänta på att klockan blir 3 så ska jag ta bussen till tandläkaren igen och få en skena^^
trevligt värre!
Resten av dagen får vi se hur det blir med den!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0