Tisdag den 23 Oktober 2007

Yeeps, skaplig slapp dag, började 9.00 imorse hade bild till kvart i 12, då åt vi lunch sen slutade jag (: eftersom jag var så duktig o klarade mitt matte prov ;D så slipper jag mattelektionerna resten av veckan (; sköönt! iaf så skulle man ha 5 vg poäng för o få vg o jag fick 4! aja ja ska va nöjd ändå ;D känns så sköönt o slippa matten den här veckan.


Efter lunchen gick jag ner på stan o träffade min mor, så gick vi o åt eller hon åt ja var med som sällskap ;D sen tog vi bussen till ica maxi o handlade maaat! behövs ju de åxå. Sen åkte vi hem, ja la mig på sängen o läste företagsekonomin, hann väl med sådär 5 sidor innan jag somnade, sen ropade mamma o sa att maten va klar, så efter de vart jag lite piggare o läste lite mer, men de va tröök så ja satt mig här (: men de var inte heller så speciellt underhållande så ja tänkter ta mig ett baaad strax (: grymtskönt.


Igår hade vi ingen engelska så vi slutade 14 :) de kändes grymt skönt. Fresten så har vi fått nya scheman nu, typ femte nya schmeat vi fått, o de vart inte bättre denna gång! nu slutar vi 16.50 på torsdagar! Vem orkar? ;S men men går väl inte o göra så mkt åt, får nytt schema efter jul iaf. Aja sen efter skolan åkte jag hem (:  så skulle jag läsa lite företagsekonomi eller jag läste lite, men sen somnade jag! precis som idag.. sen ropade mamma att de var mat! sen blev de datorn o duschen, sen vid 8 kom Kasper hit (: så satt vi här ett tag, sen la vi oss halv 11 ;b


Så imorse ringde klockan 05:28 ;O skapligt! men vi snoozade om den hela tiden o till slut blev den 06.25 typ innan vi gick upp, så tog han busen 06.42 o jag somnade om o sov till 10 i 8 ;D  gryymt skön den där sista timmen var! (: haha aja sen gick jag upp o fixade, o så kom nå nissar hit då, o började fixa med golvet i hallen o köket, vi skulle ju få nytt golv men de var tydligen nån skada under allt ;O så de kom hit nå gubbar o tog bort hela golvet typ förra veckan, o sen i måndas kom dom hit o tog bort de under golvet, typ sand :S som de va nå förstört med^ så de va värsta sandlådan i hela hallen o köket i måndas.. men iaf sen tog dom bort sanden åxå, så nu är de typ en decimeter högre golv i alla andra rum.. inte snyggt! typ betong golv :S med slangar mitt på golvet o shit, måste knäppa kort för att man ska förstå, går iaf inte o gå utan skor härinne eller klart de går men de är smutsigt ;S aaah nu orkar ja itne förklara de där jäla golvet mer! ja knäpper kort så får ni se :b


I söndags var jag i valbo med min mor :) blev 3 nya skor.. ett par svarta stövlar, ett par röda typ klackskor, ville ha svarta egentligen men de var slut ;/ o så ett par vita nike med silver! (; o sen blev de inte så mkt mer, eller ah hårspray, telefonkort, glass o sibylla ;D hihi (A)

Och i lördags var vi hos Emelie, Jag, Sandra & Sara :) vi satt o drack o hade de va trevlit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0