Onsdag 17 Oktober 2007

Idag äre onsdaag (: dagarna går så grymt fort ;O imon äre torsda o sen äre helg igen! ;O men bara positivt me deeee! :D:D Iaf så tänkte ja berätta lite om helgen o sådär ;D eftersom jag inte har orkat eller haft tid med de tidigare.


I fredas var jag bara hemma med min mamma (: tog de luungt, satt vid min käre dator osådär, var faktiskt sköönt o inte göra nått! (;


I lördags var jag på stan med Saandor o Anton ;D så gick vi runt o kikade lite, Sandor skulle köpa en sjalo de gjorde hon med min hjälp :D hihii aja så köpte ja ett linne på carlings :b o så träffade vi emelie, hon o hennes mormis hade vart o hämtat våra tröjor som vi beställde från Zoovillage ;D haha fyfaaaan va vi garvade, går o läsa på Emelieliljedahl.blogg.se! Haha, aja som var grrymt snygga iaf ;) GÖTEBORG & STOCKHOLM ;D aja sen vare partey (; som vanligt, för vår del^ vi var hos Sandra :) mktmkt myys, blev bara jag, Emelie, Sara & Sandra (; <3 Vi satt där hela kvällen! vi sa att vi skulle ta 10 bussen till stan, men vart de så, nej, vi kom inte till stan förens med 1 bussen! :P men inte gjorde de nått, iaf så träffade vi Peter på stan :D:D:D:D:D o gud va ja o emelie vart glada, tillomed att han fick en kram ;D haha, o sen fick vi cheese & mcflurry av han ;D hihii.


I söndags kommer ja inte ihåg vad ja hade för mig, eller jo jag o min mamma tog en fin promenad till Ö&b ;D haha, ändå härifrån Sätra, men de va sköönt : ) tog en timme exakt! aja sen gick vi hem o åt mat typ ;D

I måndags flyttade jag o min moder ur alla saker ur mitt rum, för vi skulle få nytt golv ;D


Igår vare hoockey o ja ville så gärna gå!! men så vart de inte! :( Jag var så ledsen ;/ haha aja gick till stan efter skolan o träffade min mor :) så träffade vi min far, så fick jag pengar ;D sen umgicks vi lite ;b sen tog ja bussen o pluggade mattematik ;O men de va tråkigt o seeegt! Sen vid 10 kom min vän hit o hjälpte mig med matten ;D o så satt vi vid datorn ett tag sen blev de sängen! : )


Imorse ringde klockan 07! då var ja pigg :D så gick upp o fixade, sen väckte jag min vän typ kvart i 8, sen tog vi bussen 22 över mot skolan! (: Idag hade vi matte prov! O de gick inte bra kan ja ju berätta, eller ja svarade på typ allt, men näe de va svårt ;S aja sen slutatade vi 3, så vandrade jag till stan o träffade min vän, så tog vi bussen hit (; så flytade vi in alla saker i mitt rum :D fast sängen hade mamma satt ihop ;D så nu är de lite små mysigt här inne ;D muhaha. Fick ju nytt golv igår! (; så nu äre nytt o freeescht ;) sen blire nya tapeter om ett tag åxå (; o sen nyaaa möbler! (; Aja min vän åkte hem för en stund sen så nu ska ja ta mig en dusch ;D sen plugga lite samhälle, har prov på fredag, känns inte bra! o de ska vi ändra på! aja HEJS. : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0