Onsdag 10 Oktober 2007

Idag har halva veckan gått då, har gått grymt fort, känns bra. Idag slutade vi 5 i 3 då blev de bussen hem så la ja mig på sängen o läste lite historia, sen blev de mat (: o sen forsatte ja läsa historian, och ekonomi läxan, sen tog ja mig ett bad (; sen fortsatte ja läsa historian.. o nu är ja klar med de! :D eller ah klar o klar vet ja väl inte när man är ^ kanske när man kan allt perfekt, o de vet ja inte rikigt, men har läst tillräckligt mkt nu, så de räcker! Finns ingen ork till o plugga mer nu, så nu ska ja sitta här ett tag, känner mig så duktig :) men jag hade inge val, har historia prov på fredag, om antikens Grekland o Rom^  Grymt spänannde, verkligen.
Ajja i år ska ja iaf ha minst G i historia! :)
Imon har vi spanska prov, de ska gå bra, eftersom ja redan haft steg 1 ett år så ska de inte va nå problem^ får vi hoppas :b

Igår efter skolan träffade jag mamma på stan så gick vi o kollade lite :) blev inge valbo, ingen av oss orkade ;b så ja åkte hem o pluggade ist ^ sen somnade jag vid 10 :b har börjat lagt mig grymt tidigt ;O men d är sköönt! :D

Imon äre hoockey :) efter skolan imon ska Jag, Jozzan, Sara, Sandra & Simon på stan o äta (; sen blire bussen till läkerol :) Ser trevligt ut!

Sen äre fredag ;D Inga planer än, men de kommer väl de åxå, sen på lörda blire party ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0