Heeeelg! : )

Idag äre freedag! :) gud så häärligt. Idag hade vi historia prov, gick väl sådär, svarade på nästan allt iaf, ett g måste de vara! pluggade som attans på lunchen med Sara, Jozza & Ems ;D efter provet skulle vi skriva en bokrecension, sen fick vi sluta :) en hel timme tidigare än vad vi egentligen skulle, skööönt! ;D Tog bussen hem, så hade nya SOLO kommit så ja la mig på sängen o läste  ;D haha, sen kom min mor hem så lagade hon mat o under tiden somnade jag, o ja sov såå skönt, men så var maten klar så blev inge mer sova, aja sen satt ja mig här ;b


Igår hade vi spanka prov, de var knas ;S menmen ska väl gått bra! sen efter skolan gick jag, Jozzan, Simon & Sara till stan så åt vi kycklingsallad inne på nian, så gryymt gott! :D sen kom min moder förbi o tog en fika o satt me oss ;D sen kom Malin :) så gick vi o köpte hockeybiljetter & kaffe latte på cofe house o tog med, så tog vi bussen till läkerool :) träffade sputnik där ;D så satt brevid han o hans vän, matechen sööög typ skit hårt! Brynäs suger! :( aja sen blev de bussen hem o datorn, o igår somnade ja inte förens halv 1 ;O ja som brukar sova 10!


Ikväll ska ja typ inte göra nåntong, tare lugnt, o ladda för imon ;)

     Min katt är bäst & sötast i världen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0