8 Oktober 2007

Aaaah ja blir så arg ja skrev nyss en blogg men så försvann allt!

Idag blev Emelie & Sara medlem här ;D o då känner ja att ja åxå vill de :D (a) haha.
Idag äre måndag, en seg månda, eller jag är seg, är eller var gryymt trött i skolan, orkade inte anstränga mig på nån lektion ;O eller på svenskan gjorde jag de :D de var en skoj lektion, pratade om poesi :'D eller ska börja jobba om de, pratade om dikter, fick läsa några o sen säga vilken vi tyckte va bäst osv. De var skoj, aja sen resten av lektionerna vart d inte mkt gjort för min del ;O :/ intebra! men beror på att man har med sig datron till lektionerna o då blire inte så mkt skolarbete :O :b aja sen va ja grymt trött åxå, sov för mkt inatt, eller ah ja blir trött när ja sovit mer än vanligt^^  somnade innan 10 igår ;O haha o vaknade 7. Aja, sen efter skolan tog ja bussen hem, helt prppfull buss, tycker jag inte om! Fick stå hela vägen, men tur är de att ja inte har så långt hem. När jag kom hem stog mamma i köket o lagade mat :) blev spaghetti & köttfärssås :D var mkt gott, har saknat min mammas mat sen den 19 Juli. Mamma kom hem idag, vid 10 o nu ska hon bo hemma, med mig :D som förr ^ innan den 19 Juli, känns skönt :) Slipper jag städa, tvätta, diska, laga mat & allt som hör till^  har bott själv i precis 2 månader & 19 dagar idag. 

Sen har jag bara suttit här..  skulle plugga men de har ja inte orkar än (A) kommer inte orka för den delen heller, haha :/ aja ska ta mig ett bad snart :D sen sitta här tills ja blir trött.


Imorgon ska ja till tandläkaren, 07.30 :| vilken jävla tid! hade en tid för ett tag sen men då hade ja bild o ja ville inte gå från skolan, eftersom min närvaro är så gryymt bra :D inte ett enda litet tillfälle jag vart borta! Känner mig sååå stolt! Till skillnad från min närvaro förra året! :) imon har vi bara bild o matte, skönt! slutar 13.30 ska träffa mamma på stan då, så ska vi nog till valbo :) var ett bra tag sen!

På torsda äre hockey igen :D Än så länge blire Jag, Emelie, Sandra & Sara ; ) <3

Aja sen är helgen planerad åxå! Haha, eller lördan ;P den vart planerad igår! eller iaf place o people ;) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0