Tisdag 11 december 2007

Nu har jag inte så mycket bättre för mig, så jag tänkte skriva litegrann minsan, vet inte rikigt om vad men nått ska de bli!

Jag känner mig jätte duktig, för idag har jag varit jätte duktig. Började imorse när vi hade bild, vi skulle rita av 3 föremål, vi hade en flaska, en korgskål och en apelsin o måla av, och de gick jätte bra, var inte alls så svårt, trodde de skulle vara de, men näe de gick fint, jag o emelie är så aktiva under våra bildlektioner, förstår inte ;O sen så hann jag göra min skrapkartong bild också, woho, så nu är jag klar med allt, man ska ha gjort. Så nu har jag ingen bild på tisdag, woho! ;D skapligt skönt, blir bara en lektion då, matten som börjar halv 1, skööönt! : ) de måste ju löna sig på någe vis när man är så duktig^^ ;D haha iaf sen efter bilden vare lunch, sen matte, och där var vi jätte aktiva, jag fick hjälp av matilda o sara på varsin sida, dom är ju typ knods på matte, så de gick hel fint ;D sen slutade vi, grymt skönt :) så tog bussen hem, satt mig här en stund, sen tog jag insiativet och packade upp mina kartonger, eller gick igenom dom, kollade vad jag ska ha kvar i rummet, o vad som ska ner i källan! Duktig igen! :D kartongerna har stått här på mitt golv sen vi flyttade in den sista augusti! alltså 3 månader o 11 dar ;O o de är 7 kartonger ;O kände idag att jag inte orkar se dom nå nå mer, så nu ska dom ner till källarn! typ i helgen, kommer inte ha tid innan de. Har bestämmt att jag vill göra om mitt rum, eller jag ska göra om de så fort jag får nya tapeter, de är bestämmt sen jag flyttade in, ska inhandla lite nya möbler, men jag vet inte vad! :( vet inte ens vad jag vill ha för tapeter ;/ eller färg eller nått, har helt tappat inredningsförmågan! :( vill ha ett nytt datorbord också, o en ny datorstol, den jag har nu är jätte skön, men jag vill ha en ännu sköönare, typ som en fåtölj som man kan halvligga i ;D fast de lär bli svårt o kunna skriva på datorn då, men iaf! får lösa de där på någe vis, sen ska ja iaf ha en vägg med speglar :D de har jag vela haft i typ några år, så de ska bli! o sen vet jag inge mer. Aja nu vart de mkt prat om mitt rum ;O åter till dagen. Efter jag packat upp dom gjorde jag iordning mat, sen satt jag mig här igen, så fick jag en panikkänsla för att jag inte var klar eller hade inte ens börjat med novellen. Så ja kände att näe nu börjar jag med den! hade iaf inget vettigare för mig, o de gick hel fint! nu är jag klar med den :D känns sååååååååååååå skönt! känslan när man är klar med något är så grrymt härlig! nu är jag lugn igen :b den där novellen hade gjrot mig stressad, för jag o noveller, berättlser o sånt går inte ihop, jag har noll fantasi, så jag skrev om mig själv ist, eller ah om kärlek, mitt tycke om de typ. Så då vare ju inte så svårt, men har inte läst igenom den igen eller rättat den, ska göra de typ om ett tag. Blev 4 datorskrivna hela sidor! med stl 12. När jag var klar med den gjorde jag lite i engelska boken, i min stödengelskabok, som ni vet eller ni kanske inte vet, men jag suger på engelska, kan typ ingenting, o så är jag seriös, de är hemskt ;( men jag har fått stöd eng nu o de är skönt ;D så jag har en bok där, som jag ska arbeta lite i hemma, o de gjorde jag, ganska mycket faktiskt ;D sen så har jag inte gjort så mycket mer.. läst lite bloggar, försökt komma in på thebestofgefle, men de är ju nå jääääääääla fel så man inte kommer in! typ huuuur störande som helst!!! får verkligen damp på de :/ aja sen har jag försökt komma på  någe o göra som håller mig vaken, jag o emelie ska försöka vara vaken så länge vi orkar, den som orkar längst. Allt för att bli trött imorgon, så jag kan åka hem efter skolan o soooova i några timmar, eller hinner väl sova i typ 3 timmar, sen lär jag duscha o fixa, sen lär jag ner på staden o träffa mina vänner, så ska vi köpa godis, för kvällen/natten ;D Ska ju på luciavakan, de börjar 10 o slutar 06 ;O  (så de kan behövas mkt candy! ) på torsa morgon, kommer somna ;/, o typ vara skit grinig på torsda, men jag har redan varnat Matilda o Jozzan ;D ska till Sthlm med skolan halv 9 på torsa morgon så timmarna mellan 06 och halv 9, får bli att gå hem till Emelie o vänta en stund, ( soooooooova ) sen vandra tillbaka till stan o äta frukost på donken ;D (Y) sen gå till skolan o sätta sig på en buss ( sooova ) sen försöka vara pigg en hel dag :D  jag längtar redan till bussen stannar hemma i Gävle igen på torsda kväll o ja får åka hem o sooooova! =) gud va skönt de ska bli! aja jag hoppas iaf på  "Good Luck Chuck" & "stranger Inside" visas inte dom kommer jag bli grymt iriterad! dom verkar bra, o är dom ända som verkar bra av dom kommande filmerna..


Jälar vad mycket jag har skrivit nu, helt ointressant egentligen, men lär ju underhålla mig me någe ^^^^^

Imorgon efter skolan ska ja sooova, sen ska jag träffa min far o få pengar till Sthlm ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0