Onsdag 19 december 2007

Idag hade vi idrottsprov och det gick sååååååååå mycket bättre än förväntat! vi har fått ett häfte och ett A4:a papper med frågor som vi skulle kunna..  så jag tänkte att det var kört, för dom där frågorna var inte o leka med! o jag öppnade första sidan i häften, sen la ja undan de, fattade typ noll ;S skit krånglit.. ;S men sen igår kväll när jag inte kunde somna tänkte ja att ja kan ju kolla igenom häftet iaf, så de gjorde jag..  o de var allt jag hade läst, så tänkte att de kommer bli ig på mig, men sen när vi fick se provet ;O;O var kanske 10 frågor o inte alls svåra! woohooo kände jag då ;D så de provet gick fint! ;D;D

och så hade vi ju engelska prov i måndas o där hade jag inte ens öppnat boken tänkte att det inte var nån ide^, men joo vad händer, idag kom min söta engelska lärare fram till mig o säger att jag fick ett VG - på provet!!! ;D;D wooohoo igen! vad glad jag blev! hihi fast utan "er" hade ju ju aldrig gått ;) taaaack <3

Skolan är så slapp dom här sista dagarna, grymt sköönt :) först imorse hade vi idrottsprovet, sn rast en timme^ sen svenska då hade vi roliga timmen kan vi säga ;D vi satt i en ring o så frågde vi en fråga så fick alla svara.. ;D typ " vad önskar du dig i julklapp?"  de va myys (: sen hade ja stöd eng i 20 min, trevlit som vanlit, sen hade vi samhälle, då blev de inte mkt gjort.. men ändå :b sen vare luunch o de va gott ;D blev julmackor med julskinka o senap ;D mums ;D sen slutade jag ;D heeel skönt! hade varken matte eller språk (: så då tog jag o min käre vän emelie bussen ner på stan, så gick vi in på "KAHLS" o köpte nå choklad till min moster :b & så köpte vi en varsin såndär liten chokladboll, alltså ingen sån chokladboll, utan en såndär fin liten kula ;D haha var typ tryffel smak, grymt god iaf :F o dyyyr! 9 kr för en liten jela chokladbit, lika stor som ett melontuggummi, menmen man lär ju unna sig ibland, speciellt såhär till julen ;D ^ sen gick vi vidare en sväng, sen tog vi bussen hem.. satt mig här, sen kikade jag julkalendern ;D såg till avsnitt 10, så har några kvar o se..  de va mys : ) sen kom min käre mor hem o gjorde maaat, sen satt jag mig här igen :b o då kom jag på vad jag vill ha, jag vill ha en soffa, en tv & en dvd, o dvd filmer, eftersom vi är lite sådär stenålders o inte har inhandlat någon dvd än^^  men idag kände jag att de kan bli myys o ligga i mitt rum o kika filmer (: så de vill jag ha! lär diskutera med min far när vi kan åka o inhandla det ^^^^ de får bli min julklapp eftersom jag inte önskat mig någe än, förutom en fin jul^  (:


Igår var jag ledig som sagt, det var sköönt : ) så jag sov ut, tog de lungt och sen kände jag för att mitt rum behövdes damsugas, så jag damsög! och när jag ändå höll på kände jag att jag lika gärna kunde damsuga hela lägenheten o så blev det! ;D det tycker jag var duktigt gjort av mig! =) helt utan att nån ens bad om det^ o sen efter de, tog jag mig en dusch, sen åkte jag ner på stan o träffade min mor, så gick vi o kika på en klänning på L fashion, som jag inte var säker på om jag ville ha, men den vart de! o de känns grymt sköönt! ett mindre problem ur världen! nyårskläningen är köpt! =) sen letade jag skor till den, hittade några, ska välja imorgon när jag o sandor ska på stan (: aja sen mötte jag matilda, så gick vi runt o kikade så hittade jag lite fler saker jag ska ha på nyår, känns bra! ;D får inhandla dom sen..  iaf sen gick vi till "KAHLS" så hittade jag julklappar där till min moster & Yllvan :) känns bra! ;D så nu är dom klar.. 2 mindre problem ur världen^, =) aja sen åkte vi hem.


5 månader idag mamma :) GRATTIS! <3 älskardig. <3


Kommentarer
Postat av: Emelie

GRATTIS LILLSEY

2007-12-19 @ 22:15:06
URL: http://emelieliljedahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0