LISTA


Folköl i kylen : Nope
Något husdjur : Ja, min katt, Kattis ;D <3
Någon favoriträtt : Hum, älskar typ all mat ;D
Någon flick/pojkvän : Nej
Några framtidsplaner : Näe inga mer än o gå klart sam :b
Någon sjukdom : Ingen alls
Gymkort : Har haft, men vill o borde inskffa mig ett nytt
En homosexuell kompis : Hum, jag vet inte riktigt ^^^^^^
Duschat idag : Japp, i morse
Någon kompis som snarkar : Joo
Någon vän som spelar i ett band : De har jag nog
Några mvg:n : nej, men jag fick mvg på en bild ja gjorde :D stolt!
Någon som förstår dig : Mina vänner, Emelie mest
Tuff kompis som kan försvara dig : Emelie! Hon är bäst <3
Något beroende : Godis? typ choklad, är helt omöjligt för mig o vara utan under en längre period^
Fikat idag : Ja faktiskt, lussebullar, pepparkakor & mjölk :D (a)
Nagellack : Använder ett genomskilningt^
Någon vän som bor i ett annat land : Näe

VEM ? ..
Avskyr du : Ingenalls
Hånar du : Vet ja inte,
Delar du mest minnen med : hum, Emelie! <3
Längtar du mest efter : Bättre tider!
Stör du dig på : Ganska mkt faktikst, som jag inte orkar ta upp här.
Gosar du med : Emelieeee (:
Lagar mat : Mamma
Diskar : Mamma
Tror att den är någon : Inte vet jag,

VILKEN ? ..
Tidning läser du : Gefledagblad & Aftonbladet ( på internet )
Buss åker du oftast : 2an
Frisyr har du : Uppsatt i en boll eller i en toft :b
Dag fyller du år : 22 maj
Årstid föredrar du : Sommar, man blir deprimerad av vintern!
Stad är du uppväxt i : Gävle, o lite i Sälen när jag var liten (;

VAD ? ..
Gör du nu :
  fyller i den här listan, o väntar på att Emelie ska komma hem.
Gör dig till en bra människa : Att jag är så snäll ;D
Gör dig till en dålig människa : Hum,
Vill du arbeta med :  Inte en jäla aning, men polis skulle va skojj.
Är roligast just nu :  Ser inget roligt just nu,
Har du på dig nu : Mjukis byxor & mjukis tröja : )
Har du för smink idag : Ingetalls,
Äger du för skor : De vart för jobbigt o rabbla upp alla, men använder vita nike just nu
Har du för storlek i skor : 41, 40 funkar åxå ibland.
Läser du för bok : " Som jag vill vara"
Ska du göra nu : Fortsätta fylla i listor o vänta på Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0