Frågor & Svar

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
hum, jag har två, eller en med hemnyckeln o en annan med skåpnyckeln, fråga inte varför ;S
Vilken svordom använder du mest?
 Fan, skulle jag tro
Äger du en iPod?
Nepps
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Neee, vara med såklart! ;D fast de beror ju på ^^^^
Vilken var den senaste filmen du såg?
Heartbreak Kid
Har några av dina vänner barn?
Nej
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Beror ju på hur mycket jag vann
Har någon någonsin kallat dig lat?
Haha var nästan roligt, typ jämt
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Vanlig!
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Berg-och-dal banor (;
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Säkert.. Alla snackar om alla :) ^^
Tittade du på tecknat när du var liten?
Inte mkt, föredrar inte de!
Hur många syskon har du?
Ingaalls
Äger du några band t-shirts?
Haha jaaa! Backstreetboys & Westlife ;'D
När flög du senast?
24 Juli & 1 Augusti Till o från Sunny Beach!
Pratar du några andra språk?
Nepp, men kan lite spanska ;D
Har du en stationär dator eller en laptop?
1 Stationär & en laptop ( fast den tillhör skolan, eller den är min tills studenten )
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Näe, då hade jag förmodligen gjort de
Vad har du med dig in på bion?
Mina vänner, igår var de Sandra (:
Vad har du för väder?
REGN :(
Har du en blogg?
Japp, du läser i den!
Vilken är din favoritdrink?
Har ingen favoritdrink
Gillar du din boendesituation?
Näe, men de duger,  ttttyp ^^
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
7 typ
Äter du frukost dagligen?
Japp, eller en banan ;D
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nej, inte min mor, men far är!
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Nej, men kan ju inte påstå att jag är tyst under lektionerna.
Vilken är din favoritfrukt?
Banan!
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Nejdå
Vad var det senaste du åt?
en lussebulle!
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Dom hade tänkt nå annat, men sen när jag föddes, sa dom de ser ut som en Jennifer ^^  hahaha å så vart de!
Gillar du senap?
 
Gillar o gillar, funkar på korv med bröd med ketchup!
Sover du på sida, mage eller rygg?
alla tre, mage är skööönt.
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Huh
Har du någonsin köpt något från eBay?
Nej
Tycker du om att krama folk?
Jaaaaa, jätte mkt
Äger du en kamera?
Japp en digital :) & 2 "vanliga" oooldkameror! som ligger nerpackade nånstans.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Japp, men ska inte säga så mkt, jag är typ sämst på de själv.
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Ingenalls
Äter du kött eller är du vegeterian?
Jag äter kött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0